SCM music player

poniedziałek, 22 czerwca 2015

muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka.

Hejcia, na ten post przygotowywałam sie dosc długo. Jak juz kiedys pisałam muzyka to całe moje zycie, chciałabym sie specjalizowac w czyms zwiazanym z muzyka w przyszłossci, ale niestety nie mam talentu muzycznego, ale ucze sie gry na gitarze, mam nadzieje ze wkoncu mi sie uda! Wracając do tematu, dzisiaj napisze i wstawie tutaj utwory ktore towarzysza mi przez ostatnie dn
i, mam nadzieje ze kogos zaitneresuja te wypociny wiec, come on!

PAPA ROACH - SCARS 



Stary dobry Papa Roach. Piosenka przepiękna, ostatnio towarzyszy mi czesciej niz powinna, teledysk jak i tekst opowiada o bliznach, o tym co sie dzieje, działo i o uczuciach. Mam cholerny sentyment do tego zespołu jak i piosenki. Jacoby i jego głos jest tak cholernie cudowny, uwielbiam wieczorami sie zatracic w tekscie tej piosenki, tak bardzo. Gorąco Polecam!

 KABANOS - MOTYL


Kabanos, oh jeden z lepszych Polskich zespołów! Piosenka ma jeden z lepszych tekstów, dla niektorych pewnie wyda sie on bez sensu, ale ludzie ktorzy sie nie znaja pewnie tak pomysla! Bardzo lubie słuchac tego w autobusie lub jak ide do szkoły lub jak jestem w szkole i ludzie z pogarda na mnie patrza i z duma ide do przodu! Polecam part 2!

HUNTER - KIEDY UMIERAM


Hunter, kurwa, kolejny jeden z najlepszych Polskich zespołów rockowo - metalowych! Głos Draka to jeden z moich ulubionych głosów, a gra zespołu to po prostu mistrzostwo! i jeden tez bardzo wazny punkt zespołu JELONEK i jego skrzypce, miałam jechac na koncert Jelonka, ale niestety nie wypaliło, Jelonek jeden z lepszych kompozytorów, Hunter jeden z najlepszych zespołów, jest na mojej liscie koncertow na ktorych musze sie pojawic!

THE ANALOGS - OI MŁODZIEZ! 


The Analogs, Punk Rockowy Polski zespol, bardzo lubie słuchac ich kawałków kiedy jestem wkuzona, daja jakas taka cholernia energie i siłe ze nie umiem tego opisac. Specyficzne teksty, ale swietne, trzeba po prostu sie wsłuchac i ogarnac o co chodzi!

SEX PISTOLS - ANARCHY IN THE UK


Sex Pistols, legenda Punk Rocka, kolejny zepsol tak samo jak The Analogs lubie sluchac kiedy jestem zła, bardzo lubie ich tworczosc choc jest specyficzna tak to wkoncu Punk Donka, co Ty sie spodziewałas! nie wazne, goraco polecam legendy punk rocka!

THE RAMONES - BLITZKREIG BOP!


oo teraz cos dla kazdego gimbusa ktory nosi bluzke z Ramones, patrzcie to jest zespol a nie marka ubrac, nie ma nic wkurwiajacego serio ( musialam to napisac ) kolejna legenda Rocka, dlaczego oni? po prostu lubie posluchac klasykow danego gatunku muzycznego, lubie mocne brzmienia z lat 80 co na to poradze.

NIRVANA - LITHIUM


kolejna lekcja dla gimbusów! Nirvana, kurwa, nie wiem co powiedziec, LEGENDA! ostatnio tak rozmawialam z przyjaciolmi na temat nirvany, i zadawalismy pytania " dlaczego Kurt nie grał Punka " odpowiedz " bo był za mądry " serio, chcialabym poznac tak madrego muzyka i czlowieka przede wszystkim jakim był Kurt Cobain, oddałabym swoje zycie by Kurt mogl powrocic i nauczyc ludzi jak grac prawdziwa muzyke, tego nam brakuje w tych czasach, muzyki, takiej prawdziwej. Robionej z pasja a nie dla kasy czy przymusu.

SABATON - UPRISING


Sabaton! Szwedzka grupa heavy metalowa, dlaczego ta piosenka? jest oddana na czesc Polsce, dla Bohaterow ktorzy walczyli o nia na smierc i zycie. Wiecej pisac nie bede, warto posluchac.

FARBEN LEHRE - KWIATY


najpiekniejsze kwiaty człowiek dostaje na swoim pogrzebie! oo tak jedna z moich ulubionych piosenek kiedy mam dobry humor, zawsze lubie jej słuchac isc i spiewac, czesto robimy to ze znajomymi. Farben Lehre to kolejny zespol Polski ktoremu wale pokłony, tyle.

SKUNX - ZOSTAN MOJA SKINHEAD GIRL


Skunx, kolejny Polski punkowy zespoł, bardzo lubie sluchac ich muzyki kiedy sprzatam czy cos robie, po ich piosenkach mam duzo energi, tak samo jak po The Analogs! 

BUNKIER - PRZEZ ULICE 


szukajac pokoju ide do Ciebie! uwielbiam ta piosenke jak i zespol, nie wiem jak mam opisac w jakikolwiek sposob ten zespol, bardzo lubie BUNKIER i ich tworczosc, PUNKS NOT DEAD!

SLEEPING WITH SIRENS - ROGGER RABBIT


Do piosenki i wokalisty mam cholerny sentyment, piosenka przypomina mi o kims waznym.
towarzyszy mi bardzo czesto, dosc spokojna piosenka w porownaniu do THE ANALOGS CZY THE RAMONES, polecam osoba ktore wola bardziej spokojniejsza muzyke.

BLACK VEIL BRIDES - GOODBYE AGONY


Kiedy słucham tej piosenki, to moje uszy maja orgazm! jezeli glos Andy'ego nie jara Cie chociaz w 50% to nie wiem kim jestes i co sie z Toba dzieje, przeciez mozna utonac w tych dzwiekach. Do zespolu mam sentyment, cholerny.

BRING ME THE HORIZON - SHADOW MOSES


No na liscie nie moglo zabraknac tej piosenki, pewnie dosc duzo osob zna ten zespol, ale ta piosenka ma dla mnie wielkie znaczenie, z kazda piosenka mam jakas swoja hisotrie czy wspomnienie, tak samo jest z ta, po prostu odtwarza mi sie wydarzenie z pewnego okresu w moim zyciu i tak bedzie zawsze ok.

LUXTORPEDA - OD ZERA


Piosenka kojarzy mi sie z osoba ktora cholernie mnie zraniła w jakims tam sposob przez ktory nie moge patrzec na własne ciało, nie wazne. mam sentyment i kocham zespol bardzo, kolejny zespol ktory widnieje na liscie koncertu ktore musze zaliczyc.

METALLICA - THE MEMORY REMAINS


Tak ludzie, Metallica ma tez inne utwory poza Nothing Else Matters, bardzo lubie ta piosenke, cholernie uwielbiam zespol, LEGENDA, co tu mowic.

KULT - PROSTO


Kazik, raper spiewajacy w punkowym zespolu. Kazik to osoba o cholernym zaangazowaniu muzycznym jak i wielkim talencie. KULT to kuwa to nie wiem co napisac, uwielbiam strasznie.

LED ZEPPELIN - STAIRWAY TO HEAVEN


kocham kocham kocham max, ten zespol, ta piosenke, to zycie. najlepszy 10 minutowy kawałek, kolejna LEGENDA na mojej liscie, po prostu zawsze przed zasnieciem musze jej posluchac, cholernie mnie wycisza.

5 SECONDS OF SUMMER - WRAPPED AROUND YOUR FINGER






tego nie mogło tu zabraknca, co moge powiedziec na temat tej piosenki, kiedy ja slucham wylewa sie ze mnie MORZE ŁEZ, wspomnienia, tesknota wszystko wraca. Byłam swiadkiem usłyszec ja na zywo, nie ma nic piekniejszego. Jestem cholernie zakochana w tej piosence, i nie zapomne nigdy tego dnia kiedy moglam zobaczyc ten zespol. chce mi sie ryczec, mikey tesknie.

DOBRA JUZ NIE BEDE ZANUDZAC!
chciałam napisac ze muzyka to moje całe zycie, nie jestem w stanie wypisac zespołów ktore kocham, bo jest ich po prostu za duzo, jestem fanka mocnych brzmien, zreszta chyba to widac co nie? albo nie nie wiem haha, zreszta muzyka to cos co nigdy nie zawodzi, zawsze była i zawsze bedzie w moim sercu, jezeli chce ktos zobaczyc czego slucham to zapraszam na instagrama ( @dxnka ) gdzie dodaje zdjecia a w lokalizacji zawsze daje jakas piosenke, wiec mozna poszukac czegos dla siebie, albo i nie, wybaczcie taki mam gust o ktorych sie nie dyskutuje podobno. wiec tak miłej nocy i dozobaczenia wkrotce, GORACO POLECAM UTWORY Z LISTY WYZEJ, BUZKA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz