SCM music player

czwartek, 18 czerwca 2015

Banda Ścierwa!

Hejcia, oh bardzo ciekawy tytuł posta, ale co tam. Pewnie sie kazdy zastanawia o co chodzi, ta. Banda Ścierwa to moje kochane debile ktore sa dla mnie wszystkim. Poznałam ich w walentynki jak jechalam na Greya do Katowic, w sumie Darie i Halune juz znałam wczesniej, ale Wiki poznałam w busie do Katowic, potem pod GK była Wiku i Damian, Wiku mi i Wiki zrobiła zdjecie z Doda przez ktore przyszłam na drugi zlot bo tak ( szantaż emocjonalny ) i od tego praktycznie sie zaczeło. Zaczelismy sie spotykac poza zlotami i mamy swoja Bande Ścierwa w ktorej sa tez Szop, Oski, Arletta, Palma, Ann i Hikari, Kasia, Landyrn, Kinga i Daga.Czemu Banda Ścierwa? o to ciekawe, chodzilismy sobie po katowicach kiedy KK ( nie wazne ) krzyknął na całe katowice BANDA SCIERWA KURWA, i od tego czasu tak zostalo. Skoczyłabym za nimi w ogien, sa dla mnie cholerne wazni, nie wazne do ktorej osoby napisze zawsze moge napisac doslownie wszystko co lezy mi na sercu, dlatego stworzylismy grupe na fejsie własie o takiej nazwie i piszemy sobie wszystko i ustalamy spotkania, co gdzie jak i wgl. Jestem cholernie szczesliwa z tego ze ich mam bo wiem ze nie zaleznie od wszystkiego moge na nich liczyc i kiedy napisze do kogos " ej musze pogadac " to zawsze mam odzew typu " co sie dzieje " lub " KATO? RUDA CZY ZABRZE " sa cholernie kochani i mam nadzieje ze nigdy ich nie strace, bo sa serio dla mnie wszystkim. 








Strasznie ich kocham i nie zamieniłabym ich na nikogo innego. Kazdy z nich jest inny ale kazdy z nich jest wyjatkowy, sa po prostu cudowni i mam nadzieje ze zawsze tacy beda. Zasluguja na wszystko co najlepsze i zycze im z calego serca jak najlepszego zycia, bo jak my dostajemy po dupie od ludzi to nigdy nie dostaje! Moja Banda Ścierwa ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz