SCM music player

piątek, 11 lipca 2014

zlot 5sosfam ♥

hejcia, ostatnio mało pisze, niestety mam praktyki i nie mam kiedy, wkoncu dzisiaj sobie usiadłam i wkoncu moge to ogarnac na spokojnie. 28 czerwca bylam na zlocie 5sosfam. Strasznie sie stresowałam, bo myslalam ze bede sama, ale pojechalam z Paulina i dolaczyla do nas Patrycja, jeszcze mialam spotkac druga Pauline na zlocie ale mimo to sie stresowalam. Na poczatku nie podobał mi sie zlot bo porobiły sie grupki, ale po czasie kazdy sie ze soba zżył tak mozna to nazwac. Kazdy był dla siebie uprzejmy i bardzo sie polubilismy. Porobilismy wiele zdjec, zrobilysmy cudowny filmik przy ktorym zawsze sie wzruszam jak ogladam. Połaczyła nas milosc do chlopakow, jestem bardzo szczesliwa z tego bo poznalam kogos z kim dziele moje zainteresowania. Najbardziej podobało mi sie na zlocie ze nie bylo osoby ktora byla samotna, kazdy ze soba rozmawial i nie bylo ze kogos odrzucamy, to bylo piekne. Poczulam sie naprawde jak w gronie osob ktore znam conajmniej 3 lata. Kocham ich i mam nadzieje ze wiecej bedziemy sie widywac! 










dziekuje wam za wszystko ♥
a co u mnie? u mnie w sumie jest okej, strasznie sie pozmienialo.
za 6 dni mam urodziny, za 5 dni lukey ma urodziny.
za 7 dni spotykam sie z Asia i Sandi, 8 dni widze sie z Zuzia a za 15 spotykam sie z Kasia i Karolina, znow za 30 spotykam sie z Klaudia, nie wierze ze spotkamy tyle waznych ludzi dla mnie, jestem cholernie szczesliwam a zarazem zmeczona bo teraz praktyki w kołko i potrzebuje wolnego. 
do nastepnego razu ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz